2014. június 12., csütörtök

 

#Előszó


A kávézó ma reggel is zsúfolásig tömve volt. Bár kis hely, de az édes eperhabos croissant és a meleg fánk illata nyüzsgő emberekkel töltötte meg a helyet. A pult mögött ezen a reggelen is izzott a levegő. A kis hely minden szegletét a nyár melege töltötte meg.  *Csingcsing* ... az ajtó jelzésére felkaptam a fejem.
Az ajtón egy magas, izmos, fekete hajú ,irtó jó képű férfi lépett be. Hosszú ujjaival beletúrt félrefésült,laza hajába és egy csinos, vékony, szőke lányt fogott karon, majd egy üres asztalra mutatott neki a kávézó legnagyobb ablakánál. Amint a nő leült a székre a férfi hosszú léptekkel a pulthoz sietett. A lábaim beleremegtek a látványába és a tenyerem egyre jobban izzadni kezdett.
- Jó reggelt! - törte meg a kávézó zaját egyetlen szavával.
- Jó reggelt! Mit adhatok?- törtek ki belőlem zavartan a szavak.
- Egy mentes vizet és két kávét szeretnék. - mondta lágy, szexi, mély hangon.
- Egy pillanat- dobtam rá egy mosolyt.
- Az egyiket két cukorral a másikat hárommal és egy kis tejszínnel.
- Rendben. - bólogattam , kissé elpirulva.
Ahogy kitöltöttem a kávét és a tejszín után nyúltam hallottam ahogy közelebb lépett a pulthoz.
- Adhatok még valamit? - kérdeztem ,hogy leplezzem zavartságom.
- Mmm.. igen. Egy csokis croissant és egy epreset.
- Itt fogyasztják? -kérdeztem.
- Igen.- mosolygott esetlenül.
Kivettem a csokis croissant majd a kis hölgyre néztem aki a telefonját babrálta teljesen belemerülve.
- Gondolom az epreset a hölgynek szánja..- mosolyogtam.
 - Igen. Mért? Van vele valami gond?- kérdezte értetlenül.
- Jajj ne haragudjon.. én nem akartam, csak mivel  mentes vizet kért és a kávéhoz kevés cukrot,és ahogy elnézem   nem hiszem,hogy örülne egy kalóriadús kajának.
Csönd ült közénk.. majd köhintettem egyet és folytattam..
- Persze ez csak az én véleményem, ne haragudjon máris adom a két croissant.
Rá pillantott a nőre majd mikor már épp kivettem az epreset is a tányérra... hozzá tette
- Igaza lehet. Akkor két csokisat kérek és a kis hölgynek valami kalóriaszegényebb ételt.- tette hozzá kissé gúnyosan, bár megköszönve.
- Rendben. Majd kiviszem. Foglaljon csak helyet.- tereltem el a témát.
Előszedtem a pult alól néhány friss gyümölcsöt és percek alatt egy igen guszta,szinte tökéletes gyümölcs salátát dobtam össze. Oda siettem az asztalukhoz és letettem a reggeliket.
- Két croissan...- tettem le a kistányért Mr. Irtó jó képű elé..
- ... és egy gyümölcssaláta. Jó étvágyat hozzá!- mosolyogtam.
- Huuu Patrik köszönöm.- lelkendezett a fiatal hölgy..
- El sem hiszem,hogy ennyire figyelsz rám.. ez ...ez egyszerűen tökéletes..-lelkendezett tovább.
Patrik hmm...mosolyogtam.
Rám nézett hatalmas barna szemeivel és mosolyt biggyesztett az ajkaira.. "Megmentettél" ..olvastam le a szájáról.

Teljesen szétestem.
 *Csingcsing* .. mentett meg a kis csengő.
- Szia Lana!
Peti volt az , az újságos fiú aki szinte minden reggel bejött hozzám kávéért és miközben megitta, mindig beszélgetünk kicsit.Vele mindig kitudtam ereszteni a fáradt gőzt és valamennyi problémámat
mindig ésszerűen orvosolta. Már egész kiskorunk óta a legjobb barátok vagyunk. Már nem is emlékszem ,hogy is kezdődött köztünk a barátság. Mondjuk valószínűleg akkor amikor mellénk költöztek és odapisilt a füvünkre.Én pedig mint egy hősies háziasszony kisiettem és mindenki megnevettetésére megkértem,hogy ha nincs WCjük legközelebb kölcsön adom a miénket.Most pedig az érkezése teljesen  visszarántott az álomittas valótlanságból az igen komoly valóságba.
-Szia Peti. A szokásos?- kérdeztem.
- Persze,de most sietek. A főnök meglátogat szóval időben ki kell nyitnom.
- Szuper. Akkor nagy ellenőrzés lesz, el ne késs! - tettem hozzá viccesen.
- Hahaha. Majd igyekszem. Látom azért neked is van dolgod.- széles mosolyra szegte a száját.
- Igen.. mondhatni. Kettő kilencven.
Odaadta a pénzt és már viharzott is ki.
- Köszönöm, szép napot! -  mondta sietve.
Mire válaszoltam volna már rég eltűnt..
Kis idő múlva Patrik közeledett.
- Adhatok még valamit? - kérdeztem gyorsan elterelve a gondolataim gyönyörű szemeiről.
- Nem köszönöm. Köszönöm a tippet is elég jól jött. Azt hiszem megmentettél. - mosolygott.
Gyorsan rávágtam: - Hm.. máskor is. De ha adhatok egy jó tanácsot először ismerd meg mit szeret a barátnőd vagy nyisd ki a szemed.
Majd miután szúrós pillantást vetett rám .. a szavait elkerülve kinyögtem..
- Ezerötszáz lesz.
Egy kétezrest nyomott a kezembe..
- A visszajárót tartsd csak meg. Honorálás a jó tippedért és a finom gyümölcssalátáért.
Mosolyogtam:-Tessék a blokk. Szép napot.
- Neked is.- ahogy ki mondta teljesen szét olvadtam.
Te jó ég mi van velem? Gyorsan feleszméltem és már nevettem is,hogy lehettem ilyen hülye picsa.
Elolvadni? Érte? Na ne már..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése