2013. november 29., péntek

egy románc szerelemmel nyakonöntve

Sűrű napnak ígérkezett a mai. Az asztali naptár fekete betűket látott vendégül. A fehér rések lassan tünedeztek minden perc alkalmával.
Az ébresztő órám nem szólt.
A város keltett fel.
A szemem a fény nyitotta a tágra és a pulzusom tett éberré. Felpattantam az ágy matracáról.A telefonom megállás nélkül rezgette az asztalom.
-Igen?-kapom magamhoz a felvétel gombra kattintva.
- Jó napot kívánok! Azt hiszem késésben van. 1órája folyamatosan próbálom elérni. Megállás nélkül.Tudja mit jelent ez?- haragos volt a hangja.
- Igen, tudom.-sóhajtottam.
- Örülnék ha sebes léptekkel 5percen belül az irodámban lenne!
A válasz nem érdekelte. A telefon megszűnt. Elő kaptam egy fehér inget és egy fekete matt szoknyát. A szoknya a térdem fölé ért, az ing betűrve hozta ki az alakzatom pontos mását. A cipőm egyik felét láttam míg a másik csak 2perc múlva bújt elő. Már ideges lettem.
Elkéstem.. -suttogtam.
A nap ami a legfontosabb volt. Lekéstem.
Be kell hozzam-motyogtam tétován.
Lófarokba kötött hajjal, karórával a kezemen és pirosra festett szájjal vágtam neki a napnak.
Míg a forgalmas város magába szippantott, bele kezdtem a mai nap helyreállításának
Telt múlt az idő. Az ügyfelek jöttek-mentek. A meleg az ablakomon bekúszva lepte el az irodám mélységesebbnél mélységesebb részeit.
Ma először mentem be a főnökhöz.
A haja égető gesztenyebarna színben pompázott amit a fehér ing amit visel,illetve a fekete öltöny egy pezsgőszínű nyakkendővel jól kihozott.
A szemei égtek. A vágy vagy a napsugarától az bizonyára nem érdekelt.
Akartam,hogy ki mondja. Készen álltam volna a munkámmal fizetni érte.( Ami persze őrültség lett volna,hisz pont ami nap mondtam vissza egy kecsegtetően jó ajánlatot.) DE még ezt is feladtam volna érte...a szerelméért.
- Kérem kisasszony..örülnék ha a jövőben kicsit összeszedné magát és pontosabban érkezne. Nem szeretném ha minden reggelt úgy kezdenék,hogy az ön telefonját csörgetem miközben magácska az ágyában szunyókál békésen. Értem én ,hogy szereti kihasználni a fizetését és az estéit de kérem a reggel az reggel főleg ha egy munkanapra esik! Legközelebb ne kelljen figyelmeztessem. AZ ön érdekében kérem. Ha a fizetése továbbra is tetszik önnek a szerelmem és az elalvás kizárt dolog!
-Tessék?-kérdztem vissza csak-csak tátott szájjal...
-Azt mondta,hogy a szerelme?-kérdeztem felháborodottan..
- Nos. Azt hiszem mégis figyelt rám.-mosolygott..
-csak vicc volt,de örülök,hogy ennyire feltudtam csigázni...ennek ellenére hanem bánja és persze ráér munka után megihatnánk valami lazító italt. Úgy látom egy beszélgető társ igazán magára férene-fejezte be kedvesen.
Azt hiszem belepirosodtam..szégyenlősen és szerényen elfogadtam az ajánlatát...
A naptáramban lévő fekete betűk eltűntek a napokban és helyükre egy piros betűs szó került minden egyes oldalra.
MINDEN NAP SZERETLEK AMI VAGY ÉS AMI VELED VAGYOK
PS: a főnököd

Így már sosem kések el.. a reggeli ébredés vele jobb mint bárkivel..

-Feke Henrietta-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése